Handelsbetingelser Hos SHOKOCHOK I/S

Generelle oplysninger 

Shokochok I/S 

Ekkodalen 9 

6000 Kolding 

CVR nr.: 41823046 

Telefon: 40613373 

E-mail: shokochok@outlook.dk 

Priser 

Hos Shokochok I/S tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer. 

Betaling 

Shokochok I/S modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betalingen vil blive trukket på din konto, når varen er bestilt. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.  Det er også muligt at lave en direkte bank overførsel som betaling.

Levering

Shokochok I/S tilstræber at afsende ordre indenfor 24 timer, efter bestilling. Hvis der bestilles fredag efter 12.00, sendes ordren næstfølgende hverdag.  Vi forholder os retten til at have dage, uden mulighed for fremsendelse af ordre.

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 39 kr. Varer vil blive leveret til valgte pakkeshop, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt. 

Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland). 

Dine varer kan sendes med GLS – Pakkeshop. 

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice. 

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 2-4 hverdage efter bestillingen. 

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer. 

Reklamationsret 

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Shokochok I/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. 

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside. 

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til: 

Shokochok I/S 

Ekkodalen 9 

6000 Kolding 

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav. 

Refusion 

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. 

Returret 

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. 

Perioden regnes fra den dag; 

  • Hvor du modtager ordren. 
  • Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange. 
  • Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele. 
  • Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode. 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på shokochok@outlook.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Forsendelse i forbindelse med returnering, betales af kunden selv.  Ønsker du at sende varen retur til os, sendes varen til: 

Shokochok I/S 

Ekkodalen 9 

6000 Kolding 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. 

Varer undtaget fortrydelsesretten 

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten: 

  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. 
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, som f.eks. e-bog. Når bogen er downloaded fra falder fortrydelsesretten.
  • påbegyndte og afsluttede Kurser

Returnering 

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular. 

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. 

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Varens stand ved returnering 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug. 

Tilbagebetaling 

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. 

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Kurser

Der tages forbehold for ændringer og aflysning af kurset ved for få tilmeldinger. Aflyses kurset, tilbydes der fuld refusion eller anden dato. Aflyses kurset ved eget ønske, gives hele beløbet tilbage, hvis kurset aflyses mere end 7 dage før. Ved aflysning efter eget ønske mindre end 7 dage til kursets start, er der ingen refusion af beløbet.

Ved kurset skal der fremvises negativ COVID-19 test, som ikke er mere end 72 timer gammel, eller corona pas. Kan man ikke fremvise en af ovenståede forbeholder vi os retten til at afvise kursister ved ankomst til kurset.

Klagemuligheder 

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. 

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. 

Link: Klageportal for Nævnenes Hus 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. 

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: shokochok@outlook.dk